No to w takim razie o czym my rozmawiamy, Insygnia za ciężka, Saab za ciężki, a przepraszam bardzo ile waży takie A6 czy Superb?
Saab 95 Aero ma w dowodzie wbite 2100 kg, Audi A6 3.0 TFSI ma 1860 kg, a Superb 3.6 V6 ma 16xx kg więc jednak prawie 200/500 kg robi swoje. Saaby są mega ciężkie, już poprzednia generacja ważyła 1700 kg, bo mój kolega miał i jakoś super strasznie to nie jechało, a było na dużym turbie + MapTune stage 2.
Tu bym nie był taki pewny. Bo w necie często ta waga wskazana jest jako "dopuszczalna masa całkowita", która w przypadku A6 wynosi 2300kg.
Nie mniej jednak dalej to nie są lekkie auta. A jak mowa o takich to jeszcze Passat CC mi się przypomniał. Jednak tu to chyba 2.0T 210KM lub 3.6 300KM.
I znacznie lepszym rozwiązaniem jest Golf R. Małe, zwinne, szybkie i ma 4x4.
Aczkolwiek całkiem przyjemnym rozwiązaniem, o ile w grę wchodzi używka, było by takie tam BMWu :diabelski_usmiech :
Tu bym nie był taki pewny. Bo w necie często ta waga wskazana jest jako "dopuszczalna masa całkowita", która w przypadku A6 wynosi 2300kg
Ale ja piszę o masie samochodu. Widziałem raz na alle aukcje Saaba 95 Aero tego nowego i był wrzucony skan dowodu rejestracyjnego więc to nie są suche dane z neta. Sam 3 razy sprawdzałem czy w dobre okienko patrzę.
Z używek to proponuje tak jak pisał arturo_freestyl zakupić Mitsu Colt zwanego Baby Evo :diabelski_usmiech jako auto do zabawy i zostawić Octe jako dupowóz.
Ale ja piszę o masie samochodu. Widziałem raz na alle aukcje Saaba 95 Aero tego nowego i był wrzucony skan dowodu rejestracyjnego więc to nie są suche dane z neta. Sam 3 razy sprawdzałem czy w dobre okienko patrzę.
Tak jak myślałem. W to co piszą w dowodach nie wierz. Urzędasy piszą tam co chcą. Przykładem niech będzie temat o wadzę O1 gdzie rozbieżności w dowodzie również były nie małe.
Zamieszczone przez Mihau
Z używek to proponuje tak jak pisał arturo_freestyl zakupić Mitsu Colt zwanego Baby Evo jako auto do zabawy i zostawić Octe jako dupowóz. http://allegro.pl/colt-ev...1949396983.html
Jeszcze co do Golfa R20.
Rozpiska modyfikacji jednego takiego w Warszawy.
MODYFIKACJE NAPĘDU:
1 stage: wirus 1.0 by CompSport
wynik: 297KM @ 372Nm, 0-100 5.2 sek, 1/4 mili 13.7 sek, max speed 266 km/h
2 stage: wirus 2.0 + FMIC z Audi S3 (8P)
wynik: 301KM @ 395Nm, hamowany przy upale 35 st. w cieniu
2,5 stage: wirus 3.0 + wydech 3" z MG Motorsport (od down pipe) + sportowy katalizator + software DSG by CompSport (procedura LC, blokada kickdowna w trybie manual itp.)
wynik: 340KM @ 425Nm, 0-100 4.5 sek, 1/4 mili 12.76, 0-200: 17.60 sek
3 stage: + FMIC z THS (FMIC z S3 pożegnany) + bandaż termiczny na down pipe + dolot z CompSport (klon z TT-RS) + wirus 4.0 + dalsze modyfikacje softu DSG (zmieniona procedura LC, hamowanie lewą nogą, inne ustawienia biegów w trybie D)
wynik: 361KM @ 438Nm, 0-100 4.4 sek, 1/4 mili 12.45, 0-200: 16.02 sek
A tak to jedzie.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sS7dUf0jp1w&feature=player_embedded#![/youtube]
VW Golf R32 DSG Turbo by CompSport. Projekt mega gruby i naprawde spory $$ wpakowany w niego ale efekty są. Racelogic: 3.9->100km/h 12,8->200km/h 11,9->400m
Komentarz